Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 18 januari, 2012

Kategori: +++

spenderade gårkvällen med sarah och maja, vi kikade på film hos maja och sedan sov vi över där. mycket mysigt! idag har vi träffat alla tjejer hemma hos julia, det var länge sen vi var alla så det var fint att se alla igen på nära håll, haha. just nu sitter jag med min värmekudde på magen och är sjukt arg och vill väldigt gärna hoppa in i tvn. jag tittar på doktor phil och det är just nu en mamma som berättar om hennes dotters död. hon blev mördad av 4 tonårstjejer som torterade henne i massa timmar och sedan tuttade eld på henne. jag skakar! fyfan. sådana människor ska ju lätt bli torterade tillbaka eller något! shit, jag fattar inte.. det finns så mycket människor som inte borde leva.. ikväll blir det innebandy träning, peeeerfekt. imorgon har vi temadag i skolan, vi ska lyssna på en överlevare från andravärldskriget och göra andra saker. kan nog bli intressant. fast det är lite surt att vi egentligen har sovmorgon till 11.30.. menmen, smällar man får ta.
ha en bra kväll, ut och rööööör på er!


världens bästa sarah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: