Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 20 januari, 2012

Kategori: +++

godmorgon alla fredagsglada människor!
jag sitter i skolan och har engelska c, enligt mig en väldigt svår men bra kurs. har lärt mig mer på dessa 6 månader med den här kursen än hela mitt liv av en massa engelska. jag skriver om facebooks utveckling, det är faktiskt väldigt intressant! att det liksom grundades av att en harvard elev öppnade en sida bara för sin klass i sitt studentrum. hoppas att resten av klassen tycker att det är lika intressant som jag. går till skolan till 11.20 idag tror jag, om vi inte måste gå på svenskan. men jag är klar med allt så kan inte tänka mig att jag måste gå dit för att bara sitta och titta i väggen. ikväll ska jag och maja vara så duktiga så vi ska sitta och plugga samhäll och trafikteori, sjukt bra av oss. tror att lite thaimat kommer slinka ner också. jag har helt plötsligt börjat tycka om massa saker som jag alltid tyckt varit äckligt.... mognadstecken? javisst, jag börjar bli vuxen! annars då? jo min lilla trötta sega lugna hund.. har blivit en energibulle.. hon kan aldrig sitta still och ska busa med allt hela tiden. nafsar mig på fötterna och benen för att hon tycker att jag ska fatta att hon vill leka med mig. vi brukar leka, vi leker kurra gömma.. haha. hon får sitta och vänta i vardagsrummet och sen går jag och gömmer mig, sen när jag ropar varsågod får hon leta efter mig. det är lika kul varje gång. sarah och maja skrattade åt mig igår och undrade om jag inte hade några andra vänner så jag måste leka med min hund. haha, jag älskar det! min bästa zelinn ♥

ha en fin fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: