Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 12 februari, 2012.

Kategori: +++

nu var det ett tag sen jag skrev på denna otroligt intressanta bloggen.. men det händer inget speciellt i mitt liv just nu, haha. jag pluggar, tränar och övningskör! idag var jag och mamma iofs i eskilstuna på en hundutställning, vi ställde inte ut våra egna men det var kul att kolla på de hundar från vår kennel. de är så otroligt fina! jag övningskörde hela vägen hem och det gick galant, börjar känna mig väldigt säker nu. snart har jag det där himla kortet!! ikväll ska jag och några fina vänner spela bingolotto, standard. idag tänker jag vinna en resa till thailand. sådeså! jag har lovat en av våra valpköpare (nina) att jag ska uppdatera massor nu de kommande 2 veckorna eftersom vi nu är hundvakt till en av hennes hundar. jag ska försöka! hon var nyss här uppe på mitt rum och hoppade upp i sängen och då blev jag glad och tänkte "äntligen en hund som vill gosa med mig i mitt rum" men lika fort hoppade hon ner och gick ner för trappan.. menmen! ha en fin kväll allesammans :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: