Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 1 februari, 2012

Kategori: +++

ligger i sängen och är en aning trött i benen. efter ett par promenader och tre pass på gymmet borde jag egentligen bli tröttare, men jag har som vanligt mycket energi över. men en förjävlig huvudvärk har jag istället, men jag förbjuder den att sprida sig till något annat än bara huvudvärk. jag.ska.inte.bli.sjuk. för engångs skull ska jag hålla mig frisk, länge till och med! det har jag bestämt. imorgon går jag i skolan till halv 1 för sen ska jag minsann till tandläkaren och fixa klart min tand.. tror jag!? trodde att de var klara med min trasiga tand för ungefär 5 gånger sen men neeej. hoppas det blir klart imorgon iallafall, jag har börjat tycka illa om tandisläkaren alltså. det har gjort så svinigt ont på sistone så vill inte!! men bättre att fixa den nu så länge det är gratis, om ett tag kommer det kosta skjortan att gå dit... senare på kvällen blir det boxning, så underbart! med sarah och även lilla carro ska nog prova sig på att få svettas! helt rätt.. nu ska jag dejta kudden tror jag allt. håller tummarna för en huvudvärkfri dag imorgon!
godnatt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: