Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

klantfello

Kategori:

börjar dagen med en översvämning på toaletten, fortsätter dagen med att halka framför bussen och alla andra som såg ( sprang för jag höll på att missa den ) när jag sen ska byta buss halkar jag av bussen och slutligen håller jag på att missa buss nummer 2 för jag stod och sov typ. min undran är nu, hur många ben i kroppen kommer jag bryta idag? dra en chansning i kommentarsfältet om
ni vill! haha. nu sitter jag iallafall på bussen och ska möta upp kim, dags för en spraytan så vi blir extra snygga till nyårsafton. ska bli spännande, inget jag gjort tidigare så! sen vid halv 3 kommer min andra halva sabina upp så jag och kim åker in till stan för att vänta på henne och samtidigt kikar i lite affärer. nejmen ville bara dela med er av min fantastiska morgon, men ni som känner mig är ju inte förvånade tror jag ej, hehe. puss, ha en bra dag!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: