Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fånga dagen

Kategori:

redan den 28 december, alltså är det endast 3 dagar kvar av detta år. det är helt sjukt så fort det har gått, men så att säga det här året har varit händelserikt vilket gör 2012 till ett grymt år. 2013 blir mer ett ännu större steg in i vuxenvärlden eftersom nu det här året har vi gått i skolan osv. 8 januari börjar jag mitt första fasta heltidsjobb och har förmodligen en egen lägenhet från och med 1 feb eller någon gång strax därefter. just nu bor jag i andrahand så det känns inte helt som min egen även fast jag har inrett själv. men ska bli så kul att få en helt egen lägenhet. men den nya året ska firas med kim och hennes vänner. vi ska börja med att äta 3 rätters hemma hos nellie som bor med sin pappa inne i stan. sen när klockan blir perfekt drar vi oss ner till berns och dansar loss till småtimmarna. ska faktiskt bli riktigt häftigt att få se alla fyrverkerier inne i stan, kommer nog bli ett par härliga bilder. jag ser fram emot måndag, men måste också skriva att det känns konstigt att inte fira med tjejerna! men det här kommer bli grymt, det känner jag ändå ut i fingertopparna. men dags för att nanna kudden idag igen då, godnatt & sov så gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: