Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

sovasovasova

Kategori: +++

jag har försökt sova nu ett tag och det går sådär, jag hostar snart upp min hals. j.a.g.o.r.k.a.r.i.n.t.e. jag vill verkligen inte missa mer i skolan än vad jag redan har gjort de här 3 åren, menmen. jag kan inte göra mycket åt det. jag är sjuk och jag får acceptera det ännu en gång. men det går nog över fort! ligger i sängen med min värmekudde som flyttas runt från magen till ryggen till ibland huvudet. det hjälper så mycket faktiskt! jag har en hemsk febervärk. har suttit och läst massor på polisens hemsida och sen på försvarsmaktens hemsida, det är vad min framtid förmodligen kommer bestå av. spännande! har tänkt mig ett år i USA också som au pair också, det blir nog kul. få uppleva att bo i ett annat land också. sen vill jag resa massor. thailand är ett måste! om 2 månader börjar livet på riktigt. jag längtar så jag spricker! ska göra ett ytterligare försök till att sova, natti ♥


bästa majs och jag ♥  snygga tänder du fick majsen, hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: