Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 2 april, 2012.

Kategori: +++

april och det är snö ute, mysigt. känns ju inte riktigt som om det är påsk i helgen. menmen. jag är inte den som klagar på vädret, det är som det är liksom! inget vi kan göra åt. sitter i skolan med alma, både dani och maja är borta så det är bara vi idag. jag har världens magont idag, det suger. hatar att ha laktosmage, världens jobbigaste. men har för de mesta lärt mig att leva med den, men idag är de fan inte lätt. tror inte det blir en för jobbig dag, men lite för lång håltimme just nu. ska sätta igång och jobba på min religion distans som jag lovade mig själv skulle vara klar igår.. men den är bara halvgjord. så dags att den blir klar! ikväll ska jag på middag med innebandylaget, vill hinna träna lite också när förkylningen har blivit bättre. träffade min nyfödda kusin i helgen, och gud så vacker, söt, fin och ja allt den där ungen var. här kommer två dundersöta bilder ♥


Kommentarer

  • sarah säger:

    vilken going

    2012-04-02 | 12:57:48

Kommentera inlägget här: