Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 13 april, 2012.

Kategori: +++

sista lovet någonsin är nu igång. sjukt det känns! om ungefär 2 månader är vi "vuxna" och måste ut i riktiga jobbvärlden. vad jag ska njuta av dessa 2 månader!! i måndags drog jag och resten av katrineholm på studentkryssning, det var sjukt kul som det förmodligen ska vara! idag känns det som om jag har återhämtat mig igen, dagarna innan har varit riktigt sega. men nu är jag på topp igen, försöker föra en konversation med mina vänner på facebook för att kunna hitta på något idag men de sover verkar det som. jag vill ha något att längta efter! klockan 2 ska iallafall jag och maja träna med peter, känns som om vi inte kommer komma tillbaka hela efter det. det ska bli intressant! haha. ja, jag har inte så mycket mer att säga. ha en fin dag! ♥


bästa sabina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: