Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 6 september

Kategori: +++

på bättringsvägen är jag iallafall, lite mindre feber, lite mindre hosta, lite mindre huvudvärk. det är ju lite positivt iallafall måste jag säga. ska fixa lite filmer och sen bädda ner mig i soffan.. tycka synd om mig själv att mina vänner åker till norrköping och jag ligger hemma och mår såhär! orättvist... jag som verkligen behöver skor! jag ska ta och ringa försäkringskassan idag också, som jag har hört är ett sant nöje! men dom har gjort totalfel med min ersättning när jag skadade handleden. så det känns ju sådär alltså!
nu ska jag försöka få i mig lite frukost.
/felicia
och en sak till... måste verkligen byta header & design... någon frivillig vacker själ där ute? för jag förstår mig inte på alla koder och allt det där.. hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: