Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 25 september

Kategori: +++

helgen är snart över och den har gått lika fort som vanligt! min helg har spenderars i underbara stockholm. i fredags kom jag upp ungefär vid 19. pappa och jag åt middag och umgicks en liten stund. sen fixade jag mig för en kväll med kim och hennes vänner. mötte upp dom vid 21 ungefär. jag hade grymt kul! kim sov hos mig till igår också! hon var tvungen att jobba så hon drog hem ganska tidigt. pappa och jag åkte och övningskörde lite i ett område och sen körde jag i trafik i sthlm, den niiii! jag körde från länna till mina kusiner som bor i grindstugan, för de flesta som läser det här säger till er ingenting! men det är en sträcka på 15 minuter kanske. jag har faktiskt aldrig kört i trafiken förut..haha. sen stannade vi hos mina kusiner en liten stund. resten av kvällen umgicks jag med pappa! nu ligger jag i sängen och har nyss vaknat. idag ska jag till mitt jobb och hämta mina skor och sen ska jag åka hem igen till katrineholm. skola imorgon! fast jag ska först till astma läkaren..
nej nu ska jag väcka pappa så vi kan äta frukost.
/felicia

världens sötaste bild på stinisen! helt sjukt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: