Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 11 september

Kategori: +++

säger som alla andra den här dagen, att det är sjukt att det gått 10 år sen det hände i USA. det är fortfarande lika svårt att förstå.. jag minns den där dagen, när allt hände! jag satt i klassrummet med min klass när jag gick i 2an uppe i sthlm. och vi tittade på tvn på nyheterna och senare hade vi en tyst minut. ganska sjukt att jag minns det, jag var 7 år, skulle fylla 8. men jag minns det så väääl!



helgen som varit har varit grym! alexandra kom ner i fredags från sthlm. och fredagskvällen spenderades hemma hos stina med en massa folk. det var mycket trevligt. jag och alexandra åkte hem till hundarna och sov. gårdagen spenderades i soffan med maja,alex och carro. vi kikade på en massa filmer! på kvällen kom sarah, stina och cattis hem hit också. jag och alexandra grillade och fixade god mat till oss alla. vi satt i soffan en stund efter maten, senare droppade dom 3 av en efter en. jag maja, carro och alex tänkte kika på united 93, men det somnades en hel del i soffan. idag har jag varit nere och kikat på mitt lag som spelat match, vinst med 5-4! nu sitter jag  och är sur att vissa av mina kanaler inte fungerar.. som 4an.. så jag missar idol och istället får sitta och titta på de halvbra sångarna som är med i true talent.. så nu ska jag sätta igång och städa så allt är fint när mamma och peter kommer hem efter 2 veckor på rhodos.
ha det bäääst.
/felicia

alexandra & jag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: