Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 28 september

Kategori: +++

halsen är fortfarande svullen och gör ont men jag gör som jag sa att jag skulle, jag låtsas som om jag inte är sjuk. det värsta är när man väl tar det lugnt, det är då man känner hur dåligt man egentligen mår! men jag har inte tid att vara sjuk. idag mötte jag brudarna på stan vid 12. vi åt sallad på coffee och sen kikade vi runt lite på stan. jag,sarah,stina och julia åkte hem till sarah för att plugga men vi satt mest och snackade om allt mellan himmel och jord. som vanligt.. haha. mamma kom och hämtade mig vid 4 och vi drog ut och övningskörde! det gick mycket bra idag, jag börjar lära mig! men jag önskar fortfarande att alla bilar var automater.. haha! hade varit så lätt. nu på kvällen har jag och maja jobbat och nu ligger vi i hennes säng! jag spenderar natten här, vi försöker plugga lite ihop. prov i judendomen imorgon, jihooo.
godnattt finisar ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: