Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 21 september

Kategori: +++

cattis ringde och väckte mig för att påminna om att boka studenkryssningen vid halv 9. men jag hade stenkoll på det där och hade satt klockan på 5 i 9 för att inte missa att typ vara först och boka, haha :) så där satt jag och inte gjorde något i 25 minuter... catarina....hihi.
men iallafall, nu är det bokat och klart! 9 april åker vi ut på östersjön med en väldigt massa andra folk från olika städer. ska bli hur kul som helst, taggad redan nu!
jag kunde såklart inte somna om så nu har jag legat här i en timme.. ska på brunchfest hemma hos carro, men hon sover. funderar starkt på att på något sätt få henne att vakna. här kan jag ju inte ligga och vara hungrig!
/felicia





det är inte lite jag längtar tillbaka! helt sjukt så underbar vecka det var nere i alanya.
ett minne för livet helt klart! men som carro skrev, en sista minuten på höstlovet!?
så ett till minne för livet kommer ♥

Kommentarer

  • Mamsen säger:

    Vilken härlig dansbild...förutom på "saftglasen" ;) Liiiite mer brun du är på kortet tagen i en affär.....

    2011-09-22 | 12:28:50

Kommentera inlägget här: