Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 5 september

Kategori: +++

hemma idag från skolan.. kände mig inte så pepp att gå till skolan med feber och ont nästan överallt. men jag var tvungen att dra till tandläkaren för att fixa min trasiga tand för jag har skjutit upp det sen juni.. och nu sitter jag i min soffa med halva ansiktet bedövat. känner inte min högra sida av näsan men den vänstra, faktiskt lite kul. kul med hela kinden bedövad, kan man sitta och nypa sig själv! har inte så mycket annat för mig så :) hihi. men jag ska bara ta det lugnt så jag blir frisk.. orkar inte ligga hemma och ha tråkigt! vill träna, träffa mina vänner, hitta på något utanför mitt hus osv.. menmen! är man sjuk så är man. nu ska jag kika efter om det finns något skolarbete jag kan pyssla med.
/felicia

min danibanani & jag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: