Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag 9 september

Kategori: +++

den här veckan har verkligen inte varit min vecka.. hoppas att allt är bra igen nästa vecka med mig! iofs tatueringen var en toppen grej! inatt kunde jag inte rikigt sova så bra.. för jag var lite upptagen med att spy.. hehe. vet inte vad som är felet på mig?! men jag har mått bra sen jag vaknade, men vågade inte gå till skolan ifall det skulle bli värre igen. men det ser ljust ut.
sitter i soffan med carro ljust nu, som också mår lite dåligt. vi har tittat på never back down 2, den var grym! precis som 1an. en film full med snygga biffiga killar.. mums! haha.
nu ska jag sätta på en till film.
ooooch min blogg är under ombyggnad! jullan fixar lite. så det ska inte se som den gör just nu, hehe.
ha en bra dag!
/felicia

bild från alanya resan, när vi skulle gå på planet till turkeeey. maja & sabina ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: