Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

carma comes back around

Kategori: +++

ligger i sängen med svenska plugg i högsta hugg! jag måste börja tänka på att plugga tidigare, det här håller inte längre! speciellt inte nu i 3an.. provet idag gick ju som det gick, även fast det kändes som om jag kunde de mesta. men sen rör min lärare om frågorna så man inte fattar. men jaja. bara att ta sig i kragen och skärpa sig. lång skoldag imorgon eftersom sista lektionen är friluftsliv och imorgon är det dags för svampplockning. haha! mitt starkaste ämne (svamp) och min största hobby. maja som är min kamrat i detta ska opereras imorgon ( lycka till babe! ). så jag känner på mig att jag kommer virra runt i skogen för mig själv imorgon. men man kunde tydligen iallafall inte gå vilse i den här skogen. hela klassen lär ju gå och skrämma mig och säga att det kommer en orm för att få se mig gråta igen.. det var tydligen kul sist. hehe. nej nu är det fokus på svenskan som gäller!
/felicia

you never should have crossed that line.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: