Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 27 oktober

Kategori: +++

håret blev inte riktigt som jag tänkt mig, blev mörkare! meeen, jag gillar det fan! det passar bra till hösten och vintern nu faktiskt. så jag måste säga att jag är nöjd ändå. kan slänga in en bild på det, men tror inte att det ger rättvisa i bilden i detta ljus, men det är iallafall massa bruna slingor i det och även blont såklart. titta självaa!

jag trivs, det är inte såhär att jag blir chockad av att se mig själv i spegeln liksom. har redan vant mig. sabbebabbe har haft något fuffens igång så jag har fått flyttat fram min tjejmiddag. först sa jag nej, jag vill ha tjejmiddagen sen kom jag på att jag kan ju inte förstöra hennes överraskning. tråkigt att det infaller på samma dag, men jag tror inte att det var meningen heller. men det löste jag genom att flytta fram den till fredagen samma vecka. så det kommer bli lika bra! hoppas bara att alla kan komma fortfarande.. emelie kunde inte då och det suger! :( sista dagen i skolan imorgon innan helg och looov. det kommer så lägligt. på lördag drar jag upp till sthlm på 40års fest, ska bli trevligt som tusan. sen får jag en liten kusin med mig hem till på tisdagen, för sen ska jag ju iväg på något jag inte har någon aning om. och sen på onsdag blir jag firad här hemma av lite nära och kära.
jag avslutade min torsdag med ett boxningspass idag, som var toooookjobbigt. skakar just nu när jag skriver, haha. så nu ska jag hoppa in duschen och sen sova, underbart! älskar att vakna upp och veta att det är fredag.

/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: