Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 20 oktober

Kategori: +++

första lektionen bestod av natur och friluftsliv teori lektion, vi fick reda på att vi ska fota i naturen imorgon.. haha. kuul. nu om ett par minuter ska jag ha engelska B, snart dags för nationella. förstår inte varför vi läser engelska B i ett och ett halvt år. haha. så nu läser jag både engelska B och C samtidigt. menmen, engelska B är som sagt snart över. hur skönt som helst! tycker inte om den kursen... lär mig ingenting nytt och det suger eftersom engelska C är ingen lätt match. har bara två lektioner kvar sen, skönt! när jag kommer hem ska jag plugga, på riktigt också! har massor som måste vara klart idag. sen blir det boxning med stina! kommer dö, haha. är redan slut och skakig efter all träning. men det är bara braa! nu börjar engelskan..
/felicia

min fina classmate och jag! det är ensamt utan dig juu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: