Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 19 oktober

Kategori: +++

distansdag idag! började dagen med en förhimla god shake, sen drog jag till gymmet och körde ett bodypump pass. otroligt skönt! drog hem och käkade lite lunch och tog en snabb dusch. sen efter ett tag kom stina och julia och hämtade mig, nu ligger jag i jullans säng och lyssnar på när jullan och stinisen håller på med sitt UF-företag. kommer länka dom och grejer snart så ni kan se vad fint dom gör!
om mindre än 2 timmar ska jag och stinisen jobba, sen blir det lite mer träning! ska prova på ett step pass.. hoppas att vaderna håller bara! väntar på min sjukgymnast tid nästa vecka, då ska jag äntligen få en riktigt behandling för mina vader. ska jobba ihop med en sjukgymnast ett bra tag och jag ska bli bra tillslut. det har vi bestämt!
ha en bra kväll ♥


finaste kusin och jag! pappa ringde mig imorse och berättade en himlans bra sak! jag, elin, pappa och anna-karin ska ner till skåne i helgen, hihihi. vi ska se ängelholm-bajen och bo på hotell. sååå mysigt och välbehövligt för min del! det är bajens sista match, och den är otroligt viktigt så det ska bli kul att få vara där!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: