Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 12 oktober

Kategori: +++

efter träningen cyklade jag hem till maja för att ha en tacos & mys kväll. sarah och stina var också där. vi satt och snackade en bra stund efter vi ätit. senare kikade vi en stund på tv. jag och sarah sov över hos maja, super mysigt! nu på morgonen vaknade jag och sarah en bra stund innan maja. vi låg och snackade och skrattade lite för högt, det var inte en super glad maja vi hade väckt.. hehehe! som förlåt för vi väckte henne cyklade jag och sarisen till ica och köpte massa gott till frukost. det blev en toppen god brakfrukost. jag har varit ute på en långpromenad med hundarna och nu sitter jag i soffan hemma hos mig. ska snart packa ihop lite saker. jobba och träning står på schemat om ett tag.
ha en bra kväll niiii fina läsare ♥

20 dagar kvar till min födelsedag!


/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: