Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 3 oktober

Kategori: +++

sitter i skolan och har lektion för stunden! bloggar från mobilen, sjukt bra att blogg.se har skaffat sig en app. mamma, jag jobbar och står i, jag lovar. bloggar inte bara på lektionerna :) hihi. min lärare står och pratar om massa konstiga saker människor har sagt! men jag lyssnar.. idag är jag ganska så mobbad, jag brukar umgås med 3 andra i skolan och ingen av dom är här! och nästan ingen i min klass ska äta i skolan idag så jag lär få sitta själv och äta idag :) jätte kult. gick upp för sent så jag hann inte äta frukost, men jag dricker massa vatten för att lura magen att den är mätt! (: bra skit! ikväll ska jag träna innebandy, var påväg att sluta men det höll inte så länge! kan inte vara utan innebandy, och kan inte vara utan lagsport liksom..
men nu ska jag lyssna helhjärtat på min lärare! ha en grym dag söta ni :)
/ felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: