Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

happy bag UF-företag

Kategori: +++

det här är mina vänner stina & julia, dom har nyss startat ett UF-företag. de dom säljer är otroligt smidiga,snygga och främst av allt billiga tygpåsar. man kan välja bland tryck som redan finns att ha på tygpåsen och så kan man göra eget tryck på tygpåsen, så man får precis som man vill på! påsarna kostar bara 59 kr, skulle jag kalla nästan gratis. det är klart ni ska in och kika på deras hemsida, där man till och med kan beställa hem från sidan direkt. det går snabbt och smidigt. så ta en titt mina fina läsare och beställ hem några snygga tygpåsar, och ni hundmänniskor som läser min blogg, varför inte skicka en bild på eran hund att ha på tygpåsen?! det är ett måste för min del, min zelinn ska absolut sitta på en av mina tygpåsar. klickahärklickahärklickahärdååå

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: