Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

are you living your dreams?

Kategori: +++

det går jätte bra med herbalife, jag klarar det galant och känner ingen abstinens efter mat eller något annat. jag tror att något på riktigt ändrades i mitt huvud för några veckor sen. då jag insåg att jag kan inte fortsätta på de sättet jag gjort för jag trivs verkligen inte med mig själv. det är inte såhär jag vill se mig själv se ut. jag kan absolut inte säga att jag är "fet" men det är inte skadligt om jag tappar några kilon. jag är inte ute efter att vara jätte smal, jag är ute efter en fast kropp med mycket muskler. jag har redan muskler, det vet jag. men jag vill ha mycket mer för det är liksom jag! det är den felicia jag ser i mina ögon. många säger att tjejer inte ska ha synliga muskler, men man ska vara precis som man själv vill vara. ingen ska kunna säga till dig hur just du ska se ut. jag gör det här nu för min egen skull. och jag ska bara köra med herbalife ett tag och sen ska fortsätta att äta hälsosamt och träna massor! för jag ska nå mitt resultat, jag ska, bara jag! det här är mitt liv och jag ska leva det exakt så fullt ut jag vill. jag ska kämpa, det kommer vara svårt det vet jag. men det är bara jag som vinner eller förlorar på det.
jag ska leva min dröm, det är mitt mål.

Kommentarer

  • sarah säger:

    you rock! hjärta

    2011-10-25 | 00:05:19
  • jullan säger:

    wooop va snygg du är fello!

    2011-10-25 | 08:51:45
  • Anonym säger:

    2011-10-25 | 22:50:40

Kommentera inlägget här: