Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 9 november

Kategori: +++

sitter just nu och beundrar min hund och hennes 6 nyfödda valpisar! 6 små tjocka tikar. dom är lika söta som vanligt och jag har lika svårt att lämna rummet som vanligt. zelinn min klippa är såå duktig.
lämnade faktiskt huset imorse på min lediga dag för att prova studentmössan och lite annat som tillhör studenten, är heelnöjd faktiskt. ska bli så kul att se sen när den kommer, och allt de andra också.
ikväll ska jag jobba och sen kanske jag tränar, får se hur hostan är då. borde kanske vila men det kittlar i fingrarna! men måste hålla mig frisk till helgen, då har jag födelsedagsfest för släktingar och vänner uppe i sthlm. kommer bli så kul! det vet jag. sabbebabbe åker förmodligen redan upp med mig på fredagen och då ska vi ha lite biomys och sånt. tror vi käkar middag med pappa, anna-karin och hennes föräldrar på o´learys innan också. tookmysig helg.
får träffa alexandra och kim på lördag också, som jag saknat doom! ♥
nej nu ska jag titta på någon serie och fortsätta beundra valpisarna.
/felicia

sover bäst i en hög ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: