Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 30 november

Kategori: +++

tänkte att jag kunde göra en skriftlig uppdatering också. blev en massa bilder idag, fast om ni tycker som jag så är det nästan roligare att titta på bilder än att läsa inlägg. men vad vet jag!? provar med båda. jag dör snart av uttråkning här hemma, men jag vet att jag måste hålla mig hemma dels för min egen skull och sen för andras. jag smittar fortfarande och än mår jag inte bra. fast det är på bättringsvägen iallafall! imorgon ska alla 3or på saco-mässa på älvsjömässan och jag vill dit jätte gärna.. eftersom både militären och polisen kommer vara där. men allt beror på om jag mår bättre för jag smittar iallafall inte då. just nu har jag en ipren i mig och då mår man alltid lite bättre. skönt att känna sig lite friskare än vad man egentligen är. jag har skrivit en önskelista till julafton som jag tänkte dela med mig av här för vem vet, kanske är det någon snäll själ som vill ge mig julklapp. hihi.

1. tatuering
(ar)
2. pengar
3. träningskläder & träningskor
4. smink från make up store eller face stockholm osv. (ögonskuggor,foundation,mascara,läppglans osv)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: