Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

kärlek

Kategori: +++









Kommentarer

  • Monica säger:

    Gud vilka små godingar men Du tänker väl inte skicka bort dem - ser att de ligger i resväskan!!!

    Å Du det finns fler som inte ska äta sötsaker - jag bet sönder en tand i förrgår när jag nallade av Denise chokladkaka.

    2011-11-10 | 19:34:34
  • Monica säger:

    Gud vilka små godingar men Du tänker väl inte skicka bort dem - ser att de ligger i resväskan!!!

    Å Du det finns fler som inte ska äta sötsaker - jag bet sönder en tand i förrgår när jag nallade av Denise chokladkaka.

    2011-11-10 | 19:34:56
  • Pernilla säger:

    Finingar. Underbara kort du tagit Felicia. Jag förstår att det är svårt att slita sig från valplådan. /Kram

    2011-11-10 | 19:54:49
  • Susanne Svensson säger:

    Grattis mormor Felicia! Verkar vara en kanonkombo med fina Zelinn och fina Benzo. Dom är ju helt otroligt söta! Vi måste få komma och snosa lite innan dom flyttar ;-)

    Kramar o nospussar/ Sus o Stella

    2011-11-10 | 20:21:18
  • Caroline säger:

    Hejsan, Jättefina bilder! Grattis till alla fina valpar! :) /Caroline, Heidi & Betty

    2011-11-11 | 08:48:21
    Bloggadress: http://woofcorner.blogspot.com
  • Nina, Simba & Enya säger:

    Vi vill oxå kommentera ;)



    Vilken tur att du fick en kamera och kan lägga upp dessa bilder på dessa underbara små liv.



    Ha det bäst och ta hand om dig <3



    Kramis från oss

    2011-11-11 | 16:45:35
    Bloggadress: http://www.eurasier.webdon.nu

Kommentera inlägget här: