Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

18 hela himla år

Kategori: +++

jag har haft världens bästa födelsedag med två pangbrudar! gullisarna hade planerat en perfekt dag, rihanna på globen! det var så fett. och vilken tur vi hade, eftersom hon ställde in sina andra konserter! utom den i tisdags som vi var på.
igår firades jag nere hos mamma, fick massa fint. av mamma har jag fått en superbra kamera! så nu ska jag allt fota. hämd till alla som har fula bilder på mig. hihi. min kusin har varit nere hos mig till igår också, det har varit super mysigt! henne kan jag umgås med jämt och ständigt. love you
igår vid halv 9 tog jag sarisen och cattis tåget till norrköping. vi drog hem till stinas kompis rebecka och förfestade lite senare drog vi oss mot hugo. en händelserik kväll, men den var gryyymt bra. idag har dagen inte varit lika rolig, haha.
jag är helt slut, ska snart sova måste bara ta mig en dusch först. imorgon är min tjejmiddag med mina babes och senare utgång på harrys. lovely.
/felicia

image description


från i tisdags. puss på er snyggisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: