Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 5 maj

Kategori: +++

jag tog ett klokt eller inte så klokt val att stanna hemma idag.. nu har jag haft kramp i magen i 3 dagar och det försvinner inte! hoppas att det går över om jag bara vilar hela dagen, orkar inte ha såhär längre faktiskt. menmen. tur så missar jag inget speciellt i skolan idag, vi har projekt så då är det bara att jag missar en dag att arbeta med min grupp men dom klarar sig nog ändå. hoppas att jag blir bättre så jag kan gå till skolan imorgon, sen även kanske ta en tur till flen och kanske planera in en till resa. fast till milano istället. vi får se, skulle vara hur kul som helst. måste tänka på ekonomin och lite sånt också, men det ska nog gå att fixa :) nu ska jag försöka äta lite frukost, är jätte hungrig även fast jag har så ont i magen... himla magee.
ha en bra dag!
/felicia

dom två pinglorna breve mig på bilden får jag förmodligen träffa imorgon! det var inte igår ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    bajsnödig?

    2011-05-05 | 13:44:37

Kommentera inlägget här: