Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 26 maj

Kategori: +++

hejhejhejhejhej!
idag har jag dragit min stora rumpa till skolan. det gick bra.. blev lite tungt sista lektionerna i huvudet. men tog bussen hem, svalde en ipren och drog ut på en lång powerwalk med bea. hur skönt som helst var det allt! jäklar vad jag blev sugen på att ta en springtur... ska nog ge mig på det ikväll om hostan tillåter iofs. idag är det mycket jag ska hinna med.. jag måste plugga, äta middag med min familj och gunillas familj, träffa girlsen och färga lite hår och sen vill jag verkligen hinna med en springtur.. haha, jag kommer klara typ att springa 10 steg sen kommer jag dö. min kondition är sämst.. måste träna upp den. jag ska komma in på polishögskolan. så är det bara, iofs är det 2 år innan jag ens får söka men ändåååå! såhär kan jag inte se ut hela livet, hihi.
men nu ska jag hoppa in i duschen.
/felicia

idisen & jag ♥ fina vän!

Kommentarer

  • idisen säger:

    ååh <3

    2011-05-26 | 17:55:29

Kommentera inlägget här: