Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 19 maj

Kategori: +++

igår kväll efter jag hade blivit bjuden på god mat hemma hos nilla så drog jag och majken ut på en promenad. vi gick förbi norr och solade lite också. trevligttrevligt! skolan gick bra idag också. sen jag kom hem har jag fixat och städat i mitt rum. äntligen är det lite städat, haha. jag är sämst på att hålla mitt rum städat.. nu sitter jag och väntar på min fina vän lina! hon är påväg hit. vi ska dra ut på en powerwalk och sen kika förbi någonstans och hyra film. sen ska vi hem till mig och titta på film och ha det mysigt. hon blir även min nattgäst. följer henne till skolan imorgonbitti med vovvarna. för jag har sovmorgon, greaat. men nu kommer hon nog snart!
ha en bra kvälll ni med :)
/felicia

stina 18 år ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här: