Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 12 maj

Kategori: +++

jag tycker att det är sjukt skönt att det är fredag imorgon, en helg är vad jag behöver! fast.. jag ska jobba hela helgen, men det känns ändå helt okej. åker upp till sthlm någon gång efter skolan imorgon, måste hem och packa och sånt.
idag efter skolan gick jag hem och sov. haha. tror jag sov i minst 2-3 timmar! vaknade av telefonen ett antal gånger och min mamma hade tydligen kommit in och pratat med mig. helt slut var jag, förstår inte varför? jag sover om nätterna.. tror jag tänker för mycket på allt så min hjärna blir helt slut för jag har alltid huvudvärk..
mötte upp lite girls vid halv 6 på stadsparken och åt god mat, vi har lyxat till det som tusan den här veckan.. måste ändras, hårdträning med start måndag för min del. undra hur många gånger jag sagt så egentligen? haha.. varför kan jag inte bara hålla det under en låååång tid. får ge mig på ett ytterligare försök av att vara nyttig och träna mycket. den enda som kan ändra på det är jag själv! javissssst.
cattis åkte med mig hem efter vi hade suttit på stadsparken i ett par timmar. vi tittade på eurovision semin och snackade, men eurovision sög som vanligt så jag slutade titta. undra om sverige gick vidare, någon som vet kanske? haha. maja klickade hem 2 ursnygga kepsar till oss förut ikväll, som vi har letat! mindre än 1 månad kvar i skolan nu, fan så jag måste ligga i nu! måste hitta orken.. men nu ska jag sova!
/felicia

fina du♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: