Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 8 maj

Kategori: +++

hejsanhejsan på er där ute!
jag har haft det grymt bra dom senaste dagarna med mina vänner. i fredags blev det bio med trevligt folk på heron city. grym film och grymt bra sällskap, jag hade kanon kul. vi såg to fast to furious 5 (fast five). den rekommenderar jag starkt att ni ska se. hur snygga killar som helst och för övrigt en riktigt bra film. efter filmen drog jag till maja och sen hade vi sällskap till mig, maja har sovit hos mig nästan 1 vecka nu... och inatt ska jag sova själv för första gången, hur ska detta gå? haha :) får låta alla hundar sova i sängen så känns det inte tomt i min för stora säng...
igår åkte jag och maja till hennes urgulliga farfar och blev bjuden på mat vid 12. senare vid 3 halv 4 styrde jag, maja, emma, julia och cattis till hedenlundaslott för att titta på en massa fina människor som skulle på bal. det är kul att bara se hur folk har fixat till sig, och det gör en själv väldigt taggad till nästa år. 1 år kvar till studenten.. kan inte fatta att det är så nära nu! på kvällen var vi 10 flickor som grillade här hemma hos mig och hade hur trevligt som helst. skrattade så vi fick ont i magen. galet bra kväll!
nu ligger jag och maja i soffan, cattis lämnade nyss oss. försöker få maja att vilja sätta sig ute i solen men flicketösen är väldigt trött. får dra upp henne ur soffan snart så vi kan kila iväg och möta upp lite girls ute i solen.
ha en trevlig dag i solen :)
/felicia

bild från fredags!

fina emma & jag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: