Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 29 maj

Kategori: +++

jag är totalt slut efter en helg med full fart hela tiden! känns som om jag jobbat från 17 i fredags till 18 idag. kul men otroligt slitsamt.. haha. och jag ska jobba hela sommaren.. haha undra vem som kommer gnälla! fast man kommer nog in i dagsrytmen efter ett tag. imorse vaknade jag med feber och hostan tog kål på mig. men det fungerade inte att stanna hemma, så det var bara att svälja ipren hela dagen och ta hostmedicin. var så grymt otaggad men satte på lady gagas - the edge of glory på repeat hela vägen till jobbet.. haha! då blev jag taggad. hann vara hos min farfar ett par timmar igår kväll också. alltid lika trevligt att träffa mina fina släktingar! nu är vi framme om 5-10 min, på stationen väntar mamma, maja och stina! lite bigbrother mys ska det bli! vi får träffa saknade stina som har varit i spanien! imorgon är det dags för skola, men tur att vi bara går mån-ons. så nu ska jag kämpa för att bli frisk. gick och tänkte för mig själv.. gud va jag vill resa bort någonstans, behöver inte vara utomlands ( fast helst vill jag till ett land med minst 30 grader) och så slog det mig.. på torsdag åker ju jag, sabina och nettis till göteborg för fan! gud så underbart det ska bli. hoppas på grymt väder hela helgen. det blir liseberg, shopping, åka lite båt på sjön och massa annat mysigt! gud så jag längtar :)
men nu måste jag packa ner datan!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: