Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 18 maj

Kategori: +++

igår på kvällen firade vi stina, vi åt god mat och efterrätt sen lite senare åkte vi på nattbio. jag, julia och maja var dom enda som var vakna under hela bion. dom andra somnade i en hög. stina sov så djupt så hon till och med hade öppen mun, haha min lilla sköning! tufft att fylla 18 år. nu sitter jag och försöker skriva lite på min historia redovisning, det går ju sådär. har även en geografi uppsats som jag måste sätta fart med. usch vad jag är så trött på skolan! villl bara sluta nu och inte ha några restuppgifter kvar alls. får hålla ut nu när det är mindre än en månad kvar. 10 juni- fy så jag längtar! nejnu ska jag jobba på, halv 7 ska jag åka till gunilla och äta mat och sen umgås med fina emma och dom andra också :)
/felicia

världens bästa ♥

Kommentarer

  • sabina säger:

    bästa du! <3

    2011-05-18 | 20:46:39

Kommentera inlägget här: