Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

men när du inte hör vågar jag säga så

Kategori: +++

efter skolan åkte jag hem och fixade till kycklingsalladen som jag och maja skulle ha med oss till våran picknick med brudarna nu ikväll. vi satt i minst 4 timmar och bara snackade om allt och skrattade högt. en dundermysig kväll som alla andra kvällar med dessa människor. när jag kom hem pratade jag med morfar om att bo hos han under sommaren så jag har hundvakt under dagarna. så jag kan ha med zelinn men ändå ha någon som går ut med henne under dagarna. tokskönt det! tog bara 45 min till mitt jobb från han, bara att man måste byta 10 gånger typ mellan buss,pendel och tunnelbana. men det fungerar hur bra som helst, så länge jag kan ha min finaste hos mig så.
nu är det endast 3 skoldagar kvar sen består min helg av en massa jobb, ska bli kul att få komma in i det här nu. så jag verkligen lär mig till sommaren. så jag liksom inte har något problem med det. tror jag kanske bor hos moffapoffa över helgen också så jag kan prova på att åka från han till jobbet. så jag har det klart inför sommaren det med!
nu ska jag sluta tjata om sommaren, det är än så länge inte sommarlov.
/felicia

jag har så mycket att säga dig, så jag inte ens har ord kvar. jag känner mig förvirrad och ensam..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: