Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 23 maj

Kategori: +++

min helg har varit otroligt bra! drog till flen i lördags och spenderade dagen, kvällen och natten med härliga människor. kom hem igår runt 17! vid 18 gick jag till sjukhusparken och spenderade några timmar med brudarna. mysigt var det allt! inatt kunde jag inte sova så bra, min hals brände och gjorde hur ont som helst. hela tungan svullnade upp och täcktes av blåsor. kändes som en riktig hemsk halsfluss, fast utan att halsmandlarna svullnar upp eftersom jag inte har några! men tog tabletter och drack massa vatten som svalkade halsen. nu mår halsen bra, men jag hostar och är förkyld. men så glaaad att slippa ha sådär ont i halsen. fan det var hemskt, grät som ett litet barn! haha. menmen. ikväll ska jag om jag mår bra hem till bibi och maja! bibi fyller 50 år, gratttis igen! så jag har blivit bjuden på smörgåstårta och fika hos dom. mums så gott! tror jag kommer må bättre, det går åt rätt håll iallafall! nu ska jag fortsätta skriva på min historia. ha en bra dag :)
/felicia

ge mig simon helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: