Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

måndag 16 maj

Kategori: +++

jag gick i skolan idag till klockan 15:45.. var ju sådär alltså. men vi har ett fett hål mellan halv 11 och halv 2. det suger, hade hellre slutat 3 timmar tidigare! menmen, såhär är det att gå på gymnasiet. 1 år kvar, satan i gatan vad jag längtar till studenten! sen jädrar ska drömmar uppfyllas :) efter skolan skjutsade jag hem maja med min värsting till cykel. hihihi. väl hemma slängde jag i mig lite mat sen drog vi och tränade, ett puls/balans pass och lite styrka på det! skönt. nu sitter jag hemma och väntar på maja och stina. vi ska kika på bigbrother och snacka lite strunt! mysigt värre. hoppas ni haft en bra dag och så vill jag bara påminna er om som går i skolan imorgon att jag är ledig. hihi.
och så får vi inte glömma att imorgon fyller min fina stina 18 hela år, inte illa det inte.
pussss
/felicia

hjärtahjärtahjärta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: