Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lördag 21 maj

Kategori: +++

nyss kommit hem ifrån julita, har haft en riktigt bra kväll där! önskar att jag inte hade varit så allergisk mot rök och sånt skit. stoppar alltid mig till att ha kul till 100%. menmen, sånt man måste lära sig leva med, som jag faktiskt gjort. åkte hem med carro, sarah och charlie, jag och carro satt och snackade om mat nästa hela resan.. fy sjutton så hungrig jag är nu. men orkar verkligen inte ställa mig och fixa mat nu. haha. längtar till frukost som tusan :)) imorgon ska jag bege mig till flen och träffa min saknade bästa vän, och även andra fina tjejor från flen. vet inte riktigt när jag drar dit men någon gång imorgon iallafall :)
men ha en fin dag ♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: