Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

life is what you make of it

Kategori: +++

blev ingen joggingtur... har faktiskt suttit och läst och läst och läst och skrivit och skrivet på geografin uppsatsen. jag valde ett ämne som jag själv precis lärt mig vad det är, haha. men lite intressant är det allt. svårt är det iallafall, så jag hoppas på att den ska bli bra! jag har inte kommit längre än 2 sidor.. det går trögt! men det går framåt. efter den här måste jag bara finslipa historian. sen ska jag ge mig på en idrottsläxa och en engelska bokrecension. sen tror jag att jag är klar för 2an. skönt! jag ska inte hamna efter i 3an, en sak som är säker. aldrig sätta mig själv i en sån här situation som jag har suttit i det här året. hemskt har det varit, ångesten har nog varit värst. och jag har inte mått bra av det! men ska skärpa till mig, verkligen. nu ska jag sova, skönt med lite sovmorgon till 10.00 iallafall! 14.19 går tåget till pappa. 17.00 börjar jag jobba, och kan ju säga att jag jobbar konstant till söndag 17.00... menmen! det är pengar jag behöver :))
/felicia

godnatt från snygga mig! ♥

Kommentarer

  • Bea säger:

    hahah taaackdu! måste säga det samma! hahahaha ;D:D snyggis <333

    2011-05-27 | 14:24:21
    Bloggadress: http://beae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: