Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i'm gonna run back to, to the edge with you

Kategori: +++

idag uppdaterar jag lika många gånger som jag vanligtvis brukar göra på en vecka och ibland en månad. haha! jag är sjuk och har inget annat för mig.. idag har jag ätit frukost, tittat på tv, bloggat, målat naglarna ( och det blev värsta fult) bestämt dejt med mina damer, lyckas med att få hit en snygg flenare vid namn börnis,börniskaka,bina,bananen och slutligen sabina, jag har duschat i en evighet för att hoppas att utslagen ska försvinna men lyckades inte och sen har jag legat som en plattfisk i sängen. så mycket har jag hunnit med! de niii.
nu om exakt 2 timmar ska jag dra mig iväg mot ica för att möta mina vackra damer. vi ska nämligen köpa lite varor för att kunna laga tacos som vi sen ska göra hemma hos emmapemma. kommer bli en fin kväll det vet jag! ska försöka och inte hosta.. (hostan kom tillbaka...) men vad gör det om 100 år liksom? ;D
och på tal om ingenting så har jag världens finaste hundar! ♥ sehär liksom
aniston, megan, zelinn (min, min,min bara min hund) och andy♥
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: