Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i´m gonna be by your side

Kategori: +++

haft en otroligt skön dag! jag maja, stina och emma drog och satte oss i sjukhusparken i flera timmar. underbart väder och grymt bra sällskap. julia kom efter ett tag och gjorde oss sällskap. vi spelade spel och snackade om allt mellan himmel och jord. grym dag. lite senare åkte jag och maja hem hit och käkade och sen dess har jag legat i min säng och undrat när jag kommer däcka... haha. jag fick en allergichock eller något idag.. fick cykla hem i all världens fart och slänga i mig 20 tabletter så det skulle chocka kroppen. och man brukar sova som en stock med det där i kroppen. men idag är jag vaken, fattar inte. men ska gå och sova ändå när som!
godnatttttt♥
/felicia






Kommentarer


Kommentera inlägget här: