Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

torsdag 31 mars

Kategori: +++

nu har snart hela veckan gått, för mig är det redan helg. har lite att stå i imorgon så missar några lektioner och en fick jag jobba hemifrån med. känns bra! imorgon klockan 16:45 är det samling för att senare ta oss till nykvarn för match, då jäävlar ska turinge spöas som fan! haha. första kvalmatchen, nu tusan ska vi upp. morgonpromenaderna går bra, idag var första gången jag var riktigt trött i skolan faktiskt. får sova tidigt ikväll! hihi. blir inget boxningspass ikväll, maja ska plugga och jag vägrar köra själv igen :) haha. men jag ska nog också se till att plugga ikväll, behövs! ha en fin kväll.
/felicia

Kommentarer

  • största säger:

    snygg!!!!!!

    2011-03-31 | 21:33:33

Kommentera inlägget här: