Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 29 mars

Kategori: +++

sitter i sängen och vilar lite, har suttit här i 1 minut och kan sitta kvar i 10 minuter till.. jag och marina var ute ochgick vid 6 imorse igen, vi gick i cirka 50 min. cattis och andrea kom och hämta mig strax efter 8. slutade skolan 14:15, åkte med bussen hem halv 3. lagade lite mat och sen gick jag till tandläkaren. kom precis hem därifrån. nu ska jag om 10 minuter packa en träningsväska och sen dra på puls/bas pass och ett core pass på friskhuset. senare får jag ta och plugga eller nåt.. titta på tv ska jag göra! det var länge sen jag satt i soffan i mer än en halv timme och titta på tv :) haha. imorgon bitti blir det promenad som gäller klockan 6 igen! fy tusan vad jag älskar träning när man väl kommer igång! nästan en vecka med GI nu. vet inte hur länge jag ska hålla på med det där, men ska nog inte köra lika hårt efter ett par veckor. men ändå fortsätta tills jag har mitt mål.
ha en bra kväll!
/felicia

haha, alexandra ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: