Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

tisdag 15 mars

Kategori: +++

♥ idag fick världens bästa tvillingar körkort! stort fett grattis till er igen alltså cattis och andrea

dagen började med en lektion på morgonen, fotoredovisning som gick helt okej! halv 10 tog jag och en superduper nervös cattis bussen hem till mig. vi softade i två timmar, lagade lite mat och bara tog det allmänt lugnt. klockan 12 var det dags för mig att åka till skolan och cattis till uppkörningen. andrea körde upp under tiden vi var hemma och kom sen till skolan, helt lugn och ba- jag klarade det! alla vi börja hoppa och skrika... haha.. det gjorde vi med cattis med när hon kom, men inte dom själva. bra att vi kan glädjas åt varandra iallafall. hihi. efter skolan drog jag hem till emma. hennes lilla syster felicia tog bilder på oss när vi satt i ett träd.. som var läskigt, jag ramla ner men hamnade på fötterna, haha. sen satt vi mest och snackade, lite senare kom cattis, julia och kakan och hämtade oss. sen åkte vi runt överallt för massor skulle fixas. vi lämnade tillslut emma när hon skulle och öva med körslaget ( som för övrigt har varit hemligt att hon kom med i, och jag har tyckt det var såååå jobbigt för jag är sämst på att ljuga i hela världen. men nu kan jag äntligen skriva!) ett stort fett grattis till dig med min pingla! ♥
efter vi lämnat henne drog jag, cattis, julia, stina, maja och andrea till eskilstuna och åt världens godaste fira-måltid! bamboo city, grymt gott!
slänger in lite bilder tänkte jag, enjoy!
/felicia





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: