Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 27 mars

Kategori: +++

har haft en riktigt bra helg! skönt att komma ifrån och vara med massa människor man tycker om. åkte hem vid 19.15 idag, när jag kom hem gick jag till bea och var lite med henne. lika trevligt som vanligt. nu ska jag lyssna på någon engelska grej och sen ska jag sova, imorgon 06.00 ringer klockan! powerwalk som gäller, jävla GI grej önskar jag också var smal och fin som alla andraaaa. menmen! som dom människorna som kan äta vad som helst och ändå aldrig gå upp i vikt. så bra har jag det inte alls, ligger i släkten iofs.. det man äter sätter sig direkt på kroppen.. och jag är en sucker för godis alltså! måste skiten vara så gott. usch och fy och bläää. gäller att sluta med det så man tillslut inte har något behov av det. popcorn är också gott... allt är gott! varför måste det som är gott vara onyttigt, toookigt. kunde det inte var tvärtom! då skulle livet vara bra. men nu får jag kämpa!
godnatttt på er♥
/felicia


Kommentarer

  • mamsen säger:

    Du är alltid fin....glöm inte det <3

    ....och godis är (tyvärr) himla gott!!

    2011-03-27 | 23:17:16
  • mamsen säger:

    Du är alltid fin....glöm inte det <3

    ....och godis är (tyvärr) himla gott!!

    2011-03-27 | 23:18:03
  • Nina med flock säger:

    Hej gumman

    Ville bara tala om att du ÄR fin och en underbar tjej som alla andra :)

    Ett litet tips på "GI - godis" ;) som iaf jag tycker är supergott är Japanska rischips.



    Sköt om dig och varm kram från oss

    2011-03-29 | 22:02:50
    Bloggadress: http://eurasier.hundbenet.se

Kommentera inlägget här: