Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

söndag 13 mars

Kategori: +++

just nu ligger jag i min säng och är hur trött och mör som helst efter denna helg. framför mig står en underbar tjej och tittar sig i spegeln som kom till mig igår. helgen har bestått av jobb, jobb på innebandy matchen mellan aik-pixbo och sen jobb igen.. under tiden jag jobbade kom sabina, hon satt och väntade på att jag skulle sluta. vi åt mat, hyrde film och bara hade det allmänt mysigt och bra! imorse klockan 9 drog jag iväg på match, vi vann med 10-4! inte illa. när jag kom hem käkade vi lite och sen har vi bara suttit och pratat. vi funderar på att dra och fika lite, sen ikväll ska jag titta på solsidan hemma hos rickard. han vill att jag ska klippa han.. hahahaa. får se hur det blir med det! haha. men nu ska vi ut en sväng med hundarna och sen dra oss iväg!
/felicia

haha, min babe! ♥

Kommentarer

  • sabina säger:

    haha men vad är det för bild felish! schysst ;) <3

    2011-03-13 | 21:48:01

Kommentera inlägget här: