Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

onsdag 16 mars

Kategori: +++

idag är det inte vilken dag som helst, det är faktiskt min mammas 40-årsdag! grattis mamsi♥

snyggaste mamman, helt klart! ♥

gick i skolan till 10:50 idag, tog en runda på stan efter och fixade lite allt möjligt. först var emelie och anna mitt sällskap sen var bea mitt sällskap. mycket trevligt :) jag ska plugga hela eftermiddagen och lite senare ska mamma firas. och ännu lite senare ska jag och andrea åka bil och hämta upp maja och cattis i julita. som en kort liten roadtrip. hihi. men ska vila huvudet i några minuter bara, OC är ju på tvn nu!!
/felicia

Kommentarer

  • Mamsen säger:

    Tack, tack stumpan...och TACK för det urfina halsbandet som pryder min hals.

    Älskar dig <3

    2011-03-17 | 09:07:18

Kommentera inlägget här: