Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

one step forward to step back

Kategori: +++

känns som om jag har en sten över bröstet.. vet inte hur jag ska få bort den. jag behöver hitta en väg ut, men varje gång jag är påväg uppåt är det någon eller något som puttar till mig så jag faller ner igen. att det ska vara så svårt..
jag tror att det är lättast att inte lita på någon för att sedan inte bli sviken åter och återigen. det är så lätt att säga att man inte bryr sig men innerst bryr man sig så otroligt mycket. måste sluta låta folk behandla mig som dom vill. jag är ingen leksak, jag har känslor. jag vill vara som jag var förut, då ingen kunde trampa på mig.. vad är den felicia nu? vart är den spralliga, glada, pratglada och hoppiga felicia? dom frågorna ställer jag mig ofta..

Kommentarer

  • Moster säger:

    Kanske det hjälper lite med lite prylar från Victoria Secret? Kram

    2011-03-03 | 16:37:29
  • Kussen säger:

    Du ska komma ner (eller upp ?! måste lära mig det där ! ) till mig och så skaa vi umgåååås som tusan ! då kanske vi båda kan bli gladare ?? Puss på dig kusinvitamiiiin <3

    2011-03-04 | 02:06:37
    Bloggadress: http://ecosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: