Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i can see the colors of the rainbow

Kategori: +++

har tränat innebandy ikväll, det gick helt okej. ett litet minus är bara att jag glömde min klubba där, hehe. hoppas någon tog den eller att hallpersonalen har tagit den. jag är så klantig... ska snart sova med mitt sovsällskap för natten, himla mysigt alltså.. hihi! imorgon är det dags för skola, en lektion sen 3 timmar hål och efter det ett samhälls prov/instuderingsfrågor och matte. sådär soft dag igen.. och onsdag har vi studiedag, kan inte blir bättre! idag på träningen snacka vi om kvalmatcherna, jag är så taggad! två matcher är spik klara och spelas 1 april och 6 april. den sista är inte riktigt klar än vilket datum. men det blir bra! gäller bara att alla tränar nu så vi kan spela ihop hos och ladda om ordentligt! vi måste vinna, vi måste gå upp nu!
/felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: